yvonnemaria

Yvonne Marias Blogg

Bloggstart

leave a comment »

Idag öppnade jag en blogg på detta konto. Det är en härlig vårkväll. De senaste dagarna har jag ägnat mig åt att färdigställa en artikel om manlighet och mission. I morgon, måndag, har jag ett seminarium i serien om historia och religion på temat mirakler och mirakelforskning.

Socialdemokraternas nye partiledare Håkan Juholt har nu installerats i sin nya roll. Det skall bli spännande att följa honom. Inte för att jag är socialdemokrat utan därför att han representerar något nytt i svensk politik! Han kommer nog att sätta fart på debatten.

Written by yvonnemaria

mars 27, 2011 den 6:00 e m

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

